SZKOŁA W DOMU, marzec, kwiecień

CZWARTEK, 30 KWIETNIA:
Dzień wolny od lekcji. Dokończ czytanie lektury "Bajki w zielonych sukienkach"
Zastanów się nad ostatnim miesiącem swojej nauki i w zeszycie w linię uzupełnij kartę refleksji. Prześlij ją do pani Kasi do sekcji zadania na MT, do 5 maja:
MOJA REFLEKSJA: 

        
☆☆☆  co mi się udało?         ..........................................

           ..........................................

.....................................................

         ............................................
     ☆☆☆ co mi się udało ? 
........................................... ..................................................... ⇨⇨⇨ co i JAK muszę poprawić? nad czym więcej popracować? ….............. ..........................................................

...................................................................................................................................................................


ŚRODA, 29 KWIETNIA:
Dzisiaj lekcja o zbliżających się świętach majowych. Może uczcisz je robiąc kotylion w narodowych barwach ?





WTOREK, 28 KWIETNIA:
Dzisiaj kończymy pracę z lekturą Hugh Loftinga, klikaj i baw się dobrze !



Czwartek to dzień bez lekcji, ale może chcecie dowiedzieć się więcej o książkach ? Dzisiaj ich święto:


Środa - 22 kwietnia - dzisiaj obchodzimy Dzień Ziemi - zapraszam na specjalną lekcję z tej okazji;



CZWARTEK, 16 KWIETNIA

Zapraszam Was dzisiaj na wycieczkę do Malborka !

KLIKNIJ TUTAJ





CZWARTEK 2 KWIETNIA 

Dzień na luzie ;) Zapraszam na wizytę w  Centrum Nauki Kopernik w Warszawie
















PONIEDZIAŁEK 30  MARCA  2020




     

PIĄTEK  27  MARCA  2020





CZWARTEK  26  MARCA 2020

Dzisiaj dzień wolny od lekcji. Uzupełnij ewentualne braki, odpocznij. Gdyby jednak tęsknota za nauką wzięła górę, zapraszam do zapoznania się z propozycją niezwykłych muzeów:








ŚRODA  25  MARCA 2020:



WTOREK  24 MARCA 2020:














PONIEDZIAŁEK  23 MARCA 2020

Przyszła wiosna !

Zacznij czytać książkę: Doktor Dolittle i jego zwierzęta, Hugh Lofting . 
Czytaj codziennie przynajmniej pół godziny. Przyjemnej lektury :)
Jeśli ktoś nie ma książki w domu można pobrać tutaj: KLIKNIJ ABY POBRAĆ


Najpierw przypomnij sobie wiadomości o ciele człowieka (zeszyt, blog, lapbook)
Potem zrób quiz na Eduelo (dane do logowania dostali Rodzice na maila):
części 1,2,5,6

A potem zapraszam na wiosenną lekcję :)





PIĄTEK, 20 MARCA 2020

Zacznijmy od zabawy w kotka:
Robienie kociego grzbietu, wyciąganie pazurków, kulenie się w kłębek, picie mlecz­ka, miauczenie.

Posłuchaj, co powie Cukierek: KLIKNIJ TUTAJ

Ułóż puzzle;



Uporządkuj wydarzenia w kolejności występowania w lekturze:

 

 
Poćwicz matematykę z Cukierkiem :)


 
Zaśpiewajmy piosnkę „Wlazł kotek na płotek” (o godzinie 11.00, przez zoom.us)


Sprawdź co wiesz:)



Jeśli masz czas, siły i ochotę: stwórz w aplikacji SpeakPic portret Cukierka i opowiedz - jako kotek - krótko o którejś z przygód. Efekty w postaci kodu do umieszczenia na stronie www (embed) prześlij z Rodzicami do Pani Kasi mailem.



CZWARTEK, 19 MARCA 2020

1. Podsumowanie wiedzy o ciele człowieka:

Pobaw się swoim „Wszechświatem w kostce”: użyj aplikacji „ciało człowieka” (blog, zakładka nasze aplikacje”) i sprawdź jak działają serce i płuca. Najpierw dokładnie oglądnij narządy z każdej strony, a potem dotknij, aby sprawdzić jak działają.

  • Wytnij z karty pracy figurki człowieka z  zaznaczonymi poszczególnymi układami. Twoim zadaniem jest dokładne narysowanie tych układów wg poznanych informacji i schematów z lapbooka.
  • Następnie złóż kartkę wg instrukcji z filmu, ale tak aby szerokość i wysokość była wystarczająca do naklejenia jednego ludzika.
  • Dalej postępuj zgodnie z instrukcją.
  • Na końcu naklej poszczególne ludziki na części powstałego łańcucha
  • Zrób zdjęcie i poproś Rodziców o przesłanie go do pani Kasi - termin do poniedziałku


Wklej do lapbooka pytanie kluczowe z zestawu na marzec:
"Co w moim ciele jest najważniejsze ?"
Zastanów się wnikliwie, przypomnij sobie informacje i działania z ostatnich 10 dni, odpowiedz pisemnie na pytanie na karteczce i wklej ją do lapbooka jako podsumowanie pracy.
Przeanalizuj swoje wiadomości i umiejętności i zrób samoocenę światłami w nacobezu na stronie tytułowej lapbooka. Jeśli masz zamiar użyć czerwonej lub żółtej kredki – wróć do poprzednich lekcji i powtórz wiadomości.
Rób to – dopóki nie będziesz mieć pewności, że możesz użyć kredki zielonej :)

Dokończ lapbook, użyj różnych kolorów, estetycznie dopracuj – niech budzi ciekawość i przyjemność uczenia się (będzie potrzebny przed sprawdzianem)
Poproś Rodziców, aby fotografię lapbooka przesłali do pani Kasi – termin do poniedziałku

3. Poćwicz ortografię, KLIKNIJ TUTAJ
jeśli trzeba to także poprzednie dyktanda.
Każde ćwicz codziennie, aż do uzyskania kompletu punktów.
Wykonaj zadania z ćwiczeń, str. 38.

Przeanalizuj swoje wiadomości i umiejętności i zrób samoocenę światłami w nacobezu z „H” w zeszycie. Jeśli masz zamiar użyć czerwonej lub żółtej kredki – wróć do poprzednich lekcji i powtórz wiadomości.
Rób to – dopóki nie będziesz mieć pewności, że możesz użyć kredki zielonej :)


4. Dokończ czytanie lektury „Cukierku, ty łobuzie”

5. Uzupełnij ewentualne braki w zadaniach.


ŚRODA, 18 MARCA 2010

Kończ czytać lekturę „Cukierku, ty łobuzie” - już w piątek będziemy o niej rozmawiać.

  1. Poznanie budowy układu nerwowego i jego funkcji.

Pobaw się swoim „Wszechświatem w kostce”: użyj aplikacji „ciało człowieka” (blog, zakładka nasze aplikacje”) i sprawdź jak działa mózg. Najpierw dokładnie oglądnij narząd z każdej strony, a potem dotknij, aby sprawdzić jak działa.

Zeszyt ćwiczeń Ja i moja szkoła na nowo, s. 36.
Przeczytaj tekst Moja klasa i odpowiedz na pytania:
Złe funkcjonowanie którego układu wywołuje chorobę Krzysia?

(Astma to choroba układu oddechowego, która prowadzi do nawracających napadów
duszności i kaszlu).

Złe funkcjonowanie którego układu wywołuje chorobę Tomka?
Poruszaj palcami u nogi.
Aby poruszały się nasze palce u nogi, mózg musi wysłać do mięśni odpowiednie pole­cenia. Rozchodzą się one od mózgu poprzez rdzeń kręgowy do całego ciała za pomocą nerwów obwodowych.

Złe funkcjonowanie którego układu wywołuje chorobę Asi?
W mózgu znajdują się wyspecjalizowane ośrodki odpowiedzialne za nasze widzenie, słyszenie, poruszanie się, czytanie, pisanie, liczenie, śpiewanie. Jeśli któryś z tych ośrod­ków zostanie uszkodzony, człowiek nie potrafi wykonywać czynności, za które ten ośro­dek jest odpowiedzialny. U Asi uszkodzone zostały w wyniku choroby ośrodki odpo­wiedzialne za uczenie się czytania, pisania, liczenia i dlatego trudniej jej się tego uczyć.

Co dolega Agatce?
Co to znaczy: patrzeć na świat przez różowe okulary?
Czego potrzebują chore dzieci od swoich zdrowych kolegów?
Co oferują swoim kolegom chore dzieci, kiedy nie dokuczają im choroby?

Podręcznik Ja i moja szkoła na nowo, s. 39.
  1. Przeczytaj informacje w podręczniku.
  2. Wklej do lapbooka harmonijkę z nagłówkiem: MÓZG I UKŁAD NERWOWY i wpisz w nią ciekawe informacje temat budowy i funkcjonowania układu nerwowego.

Obejrzyj filmy o mózgu i neuronach i zanotuj najciekawsze informacje w lapbooku






Podręcznik Ja i moja szkoła na nowo, s. 42.
  1. Przeczytaj informacje w podręczniku „Dlaczego musimy spać?”
  2. Poobserwuj przez 7 dni o której chodzisz spać i o której się budzisz? Zapisuj dane. Potem odpowiedz sobie na pytanie czy śpisz wystarczająco długo?

Doklej do lapbooka wizerunek człowieka – skóra, z otrzymanej w szkole wklejki.


2 Pisownia wyrazów z h.

Podręcznik Ja i moja szkoła na nowo, s. 40 i 43.
Czytanie wierszyków Ból głowy i Hipopotam Hubert Grażyny Lech.
Rozwiązywanie rebusów.
Wykonanie zadania 3, str. 40 i 2, str. 43 w zeszycie.


Zagraj w grę:



  1. Czas na ruch !


4. Rozwiązywanie zadań tekstowych.

Podręcznik Ja i moja szkoła na nowo.
  1. Wykonanie zadań 1–4, s. 41.

Zeszyt ćwiczeń Ja i moja szkoła na nowo, s. 37.
  1. Wykonanie zadań 1 i 2.
      Wykonanie zadania 3. Odszyfrowanie hasła – wpisz je do swojego lapbooka jako podsumowanie

WTOREK,17 MARCA 2020
Pobaw się swoim „Wszechświatem w kostce”: użyj aplikacji „ciało człowieka” (blog, zakładka nasze aplikacje”) i sprawdź jak działają jelita. Najpierw dokładnie oglądnij narząd z każdej strony, a potem dotknij, aby sprawdzić jak działa. 1. Przypomnienie zasad racjonalnego odżywiania się inspirowane opowiadaniem Anny Mikity Bieg po zdrowie. Przygotuj wspólnie z kimś dorosłym zdrowe drugie śniadanie. Nie jedz go jeszcze i poczekaj z tym do godz. 9.15
Podręcznik Ja i moja szkoła na nowo, s. 36–37.
Przeczytaj fragment opowiadania Bieg po zdrowie Anny Mikity.
O godz. 9.00 spotkajmy się online
Rozmowa na temat opowiadania.
Jaki był skład pierwszej drużyny?
Jaki był skład drugiej drużyny?
Dlaczego wygrali zawodnicy drugiej drużyny?
Bardzo ważne jest, jaki pokarm dostaje się do naszego organizmu.
Czy znacie najważniejsze grupy pokarmów (węglowodany, białka, tłuszcze).
Do czego potrzebne są organizmowi białka?
Do czego potrzebne są organizmowi węglowodany?
Do czego potrzebne są organizmowi tłuszcze?
Jakie pokarmy wchodzą w skład poszczególnych grup?
W jakich ilościach powinniśmy jeść produkty z poszczególnych grup?
W której grupie są produkty, które szczególnie lubicie?
Rozłóżcie swoje śniadania i powiedzcie, do których grup pokarmów należą jego składniki.
Rozmowa na temat Co należy robić, żeby być zdrowym?

Jakie znacie owoce i warzywa?

O czym należy pamiętać, kiedy spożywamy owoce i warzywa?

Które z nich jecie najczęściej?

Jakie potrawy lubicie jeść?

Czy lubicie słodycze? Jak często je jecie?

Jakie napoje lubicie pić?

Dlaczego warto dobrze się odżywiać?
Opowiadanie, w jaki sposób zdrowe odżywianie i aktywne spędzanie wolnego czasu
wpływa na kondycję.
Zeszyt ćwiczeń Ja i moja szkoła na nowo.
Wykonaj zadania na s. 34. Potem wytnij wypełnioną zieloną ramkę i wklej do swojego
lapbooka.
Oglądnij prezentację, może coś wykorzystasz w lapbooku ?

2. PRACA PLASTYCZNA: Kolaż – Talerz ze zdrową żywnością.
Informacja: Podstawą piramidy są produkty zbożowe, pełnoziarniste, z mąki żytniej i razowej, makarony, brązowy ryż, naturalne musli, które powinniśmy jeść nawet 3–5 razy dziennie. Owoce 2–3 razy dziennie, a warzywa w nieograniczonych ilościach. Każdego dnia spożywamy drób, jajka lub ryby. Natomiast nabiał, czyli sery, mleko, jogurty powinniśmy jeść od jednego do dwóch razy dziennie. Ważny jest też ruch, który sprzyja prawidłowemu rozwojowi organizmu, hartuje i wzmacnia organizm. Dzieci powinny zażywać ruchu przynajmniej jedną godzinę dziennie. Tłuszcze i słody­cze, które znajdują się na szczycie piramidy, powinniśmy ograniczać. Koniecznie trzeba pić wodę.

Wykonaj pracę plastyczną z różnych materiałów o różnych fakturach. Poproś
Rodziców o przesłanie jej fotografii do pani Kasi – termin do środy.
    3.Ćwiczenia na mnożenie i dzielenie
Przypomnij sobie tabliczkę mnożenia w zakresie 100 (skorzystaj z zeszytu)
Podręcznik Ja i moja szkoła na nowo. Wykonanie zadań 1–4, s. 38.
Zagraj w grę:
Zeszyt ćwiczeń Ja i moja szkoła na nowo. Wykonanie zadań 1–4, s. 35.
    4. Czas na wf !
Kręć kołem i wykonuj ćwiczenia :)


PONIEDZIAŁEK, 16 MARCA 2020

Zacznij czytać lekturę „Cukierku, ty łobuzie” - w piątek będziemy o niej rozmawiać.Rozgrzewka w prezencie od mojej koleżanki - pani Eweliny !

 1. Ćwiczenia w mnożeniu i dzieleniu – rozwiązywanie zdań tekstowych. 
Rozgrzewka matematyczna: zagraj w grę: GRA MNOŻENIE I DZIELENIE KLIKNIJ TUTAJ

 Wklej do zeszytu do matematyki wklejkę z tabliczką mnożenia w zakresie 8 Odpowiedz na pytanie: jak myślisz, czego się dzisiaj nauczysz?
Podręcznik Ja i moja szkoła na nowo, s. 33.

Wykonanie zadania 1.
Przeczytaj głośno przykłady i bez liczenia, z pamięci podawaj ich wyniki.
  • Ile wyników podałaś/eś bezbłędnie ? Jeśli więcej niż 15, to jesteś Mistrzem ! Jeśli mniej niż 15 to wróć po lekcjach do matzoo i zeszytu do matematyki i poćwicz tabliczkę mnożenia w zakresie 35.

Wykonanie zadań 2, 3, 4, 5 i 6.
NACOBEZU :
Przeczytaj zadania.
Zapisz pytania do zadań.
Narysuj rozwiązanie zadań.
Zapisz obliczenia.
Napisz odpowiedź.

Zeszyt ćwiczeń Ja i moja szkoła na nowo, s. 30.
Wykonanie zadania 1.
Wykonanie zadania 2.
Czy zadanie można obliczyć?
Czego brakuje w zadaniu?
Popraw zadanie. Zapisz, ile bułek zjada Kasia codziennie.
Wykonaj obliczenia.
Wykonanie zadania 3.

Odpowiedz na pytanie: Czego się dzisiaj nauczyłaś/eś ?

2. Poznanie budowy układu pokarmowego i jego funkcji – lekcja do zrealizowania przed drugim śniadaniem :)
Podręcznik Ja i moja szkoła na nowo, s. 34.

Czytanie informacji w podręczniku.

Przygotuj harmonijkę UKŁAD POKARMOWY i wklej ją do lapbooka. Uzupełniaj ciekawymi informacjami z dzisiejszej lekcji.

Kolejnym układem człowieka jest układ pokarmowy.
Po co człowiek je?
Ugryź kawałek pokarmu, który masz przygotowany na drugie śniadanie, resztę odłóż na bok.
Co dzieje się z pokarmem, który zjadamy?

Wytnij wklejkę z człowiekiem i jego układem pokarmowym i wklej ją w odpowiednie miejsce w lapbooku.

Oglądnij film:


Wkładamy pokarm do jamy ustnej i co z nim robimy? (gryziemy, przeżuwamy, rozdrabniamy)
Co bierze udział w tych czynnościach? (zęby, język, podniebienie, ślina)
W ślinie znajdują się związki, które ułatwiają trawienie pokarmu.
Co robimy, kiedy rozdrobnimy pokarm? (przełykamy go)
Pokaż na obrazku. Od zębów do żołądka może on mieć około 40 cm.
Pokaż, gdzie u ciebie znajduje się przełyk.
Gdzie trafia pokarm z przełyku? (do żołądka)
Pokaż, gdzie u ciebie znajduje się żołądek.
Co się dzieje w żołądku z pokarmem? (Jest trawiony przez sok żołądkowy).
Z żołądka rozdrobniony pokarm przechodzi do jelita cienkiego. Zajmuje ono okolicę pępkową, podbrzuszną, obie okolice biodrowe, a częściowo i miednicę małą. Jego długość wynosi 4–6 m.
Pokaż, gdzie u ciebie znajduje się jelito cienkie.
A teraz zobacz, ile to jest 6 m. Użyj metra krawieckiego lub budowlanego.
Ścianki jelita cienkiego pokryte są kosmkami jelitowymi, przez które strawiony pokarm jest wchłaniany do krwiobiegu i roznoszony po całym organizmie.
W jelicie grubym wchłaniana jest głównie woda i sole mineralne.
To, czego organizm nie strawił, przechodzi do odbytnicy i jest wydalane w postaci stolca (kału, kupki).
Co to są substancje żrące i trujące?
Gdzie rodzice trzymają takie substancje w domu?
Czy dzieci mogą ich używać?
Co się może stać dziecku, jeśli je wypije lub wyleje na siebie?
Czy dzieciom wolno ich dotykać?


Podręcznik Ja i moja szkoła na nowo, s. 35.

Przeczytaj  komiks.

  • Na co narażał się Staś swoim postępowaniem?

Zeszyt ćwiczeń Ja i moja szkoła na nowo, s. 31.
Wykonanie zadania 1.
Czytanie informacji na temat choroby brudnych rąk. Wytnij ją i wklej do lapbooka w odpowiednim miejscu.
Wykonanie zadania 2 - USTNIE .
 Pobaw się swoim "Wszechświatem w kostce". Użyj aplikacji "ciało człowieka" (blog, zakładka nasze aplikacje) i sprawdź jak działa żołądek. Najpierw dokładnie oglądnij narząd z każdej strony, a potem dotknij, aby sprawdzić jak działa.
  1. Ćwiczenia w taktowaniu „na cztery”.
    Zeszyt ćwiczeń Ja i moja szkoła na nowo, s. 33.
Wykonanie zadania 1: Powiedz rytmicznie i wyklaszcz tekst w metrum „na 4”.
Ile półnut jest w takcie „na 4”?
Ile ćwierćnut jest w takcie „na 4”?
Wykonanie zadania 2.

Pobaw się z kimś w „O ma da mansi flore” lub w inną zabawę z klaskaniem :)


  1. Dyktando – powodzenia !     DYKTANDO - KLIKNIJ TUTAJ
    Powtarzaj codziennie, aż do uzyskania wszystkich wpisów prawidłowych :)




PIĄTEK, 13.03.2020


1.  Rozmowa o tym, jak dbać o układ oddechowy inspirowana wierszem Anny Mikity Katar.
Podręcznik Ja i moja szkoła na nowo, s. 30.
Czytanie wiersza Katar Anny Mikity.

  •    Rozmowa na temat wiersza.
  •    Do czego katar namawiał dzieci?Dlaczego katar odszedł po tygodniu?
  •    Czy dzieci na pierwszym obrazku spodobałyby się katarowi? Dlaczego? (Tak, bo nie zasłaniają ust i nosa podczas kichania).
  •    Co zostaje na rękach, kiedy zasłonimy nimi usta i nos podczas kichania?
  •    Co musimy potem zrobić?
  •   Czy dzieci na trzecim obrazku spodobałyby się katarowi? Dlaczego? (Tak, bo zużyte chusteczki higieniczne kładą na ławce, zamiast wyrzucać do kosza).
  •    Co się dzieje z dziećmi, kiedy katar zwycięża?

Przygotuj kieszonkę z napisem PROFILAKTYKA, wklej do lapbooka przy harmonijce UKŁAD ODDECHOWY. Przygotuj 5 „frytek“ z informacjami: jak zapobiegać rozprzestrzenianiu się bakterii i wirusów i włóż je do kieszonki.

Podręcznik Ja i moja szkoła na nowo, s. 31.
Czytanie tekstu Co się dzieje w twoim organizmie, kiedy się przeziębisz?

  •    Rozmowa na temat przeczytanego tekstu.
  •    Jak można zapobiegać chorobom układu oddechowego?
  •    Co robią rodzice, kiedy dziecko zachoruje? 
  •    Czy dziecko może samo zażywać leki?
  •    Dlaczego dziecko nie może samo zażywać leków?
  •    Jakie domowe sposoby stosują rodzice i dziadkowie, gdy się przeziębisz?
  •    Dlaczego zimą łatwo się przeziębiamy?


 Zeszyt ćwiczeń Ja i moja szkoła na nowo.
  •    Wykonanie zadań 1 i 2, s. 28.
  •    Wytnij jeden z obrazków i wklej do lapbooka.

2.  Obejrzyj film:


2.  PRACA PLASTYCZNA Plakat na temat Co szkodzi moim płucom?
    Omówienie tematu pracy:  na podstawie wiadomości 
    Wymienienie przyczyn zanieczyszczenia powietrza.
    Rozmowa o negatywnych skutkach dla zdrowia oddychania zanieczyszczonym powie­trzem.
    Omówienie budowy i przeznaczenia plakatu.
  •     Co to jest plakat (duży format, zawiera ilustracje i teksty o treści ostrzegającej, informa­cyjnej).
 Wykonaj plakat dowolnymi środkami plastycznymi, sfotografuj i poproś Rodziców o przesłanie zdjęcia do pani Kasi mailem lub Librusem .

3. Rozwiązywanie zadań tekstowych.

 Podręcznik Ja i moja szkoła na nowo, s. 32.

Wykonanie zadania 1: przepisz przykłady do zeszytu i je rozwiąż.

Wykonanie zadania 2: zobacz, jak matematyczaki wykonały obliczenia.
Który sposób jest dla ciebie łatwiejszy?

Wykonanie zadania 3.

 Zeszyt ćwiczeń Ja i moja szkoła na nowo,
Wykonanie zadań 1 i 2, s. 29.


Zagraj w grę:





CZWARTEK , 12.03.2020

1.  Jak funkcjonuje układ oddechowy ?
  • Połóż się na plecach i połóż ręce na brzuchu. Wciągnij głęboko powietrze tak,aby brzuch się uniósł, a teraz zrób wydech, żeby brzuch się zapadł.
  • Oddychamy cały czas, chociaż wcale o tym nie myślimy.
  • Po co człowiek oddycha?

ZOBACZ FILMIK
przeczytaj tekst str. 28-29 w podręczniku

i zapisz kilka ciekawostek na harmonijce "Układ oddechowy"  w swoim lapbooku

***  PODPOWIEDZI  :
Którą częścią ciała pobieramy powietrze z otoczenia? (jamą nosową i jamą ustną)
–– Czy lepiej oddychać przez nos, czy przez usta? (W nosie powietrze jest ogrzewane, nawilżane
i oczyszczane przez włoski i śluz, dlatego lepiej oddychać przez nos niż przez usta).
–– Powietrze wędruje przez gardło, krtań i tchawicę do płuc.
–– W płucach tlen z powietrza przechodzi do krwi, a z krwi przechodzi do płuc dwutlenek
węgla, który wydychamy.
–– Krwiobiegiem tlen dociera do każdej komórki ciała. W komórkach jest wykorzystywany
do uwalniania energii.
  • Przeczytaj  teksty Dlaczego tak się dzieje?
  • Zagraj w grę:

2.  Pisownia wyrazów ze spółgłoskami zmiękczonymi przez i oraz ze spółgłoskami
miękkimi.

  • Przypomnij sobie zasady pisowni wyrazów ze zmiękczeniami ( skorzystaj z notatek w zeszycie)
  • Zagraj w grę: 
  • Zeszyt ćwiczeń Ja i moja szkoła na nowo, s. 27. Wykonaj zadania 1–3, zgodnie z poznanymi zasadami dotyczącymi pisowni 

3.  Mnożenie i dzielenie: 4 · 7, 7 · 4, 28 : 4, 28 : 7
  • Przypomnij sobie tabliczkę mnożenia przez 5, 6, 7 ( skorzystaj z notatek w zeszycie)
  • Podręcznik Ja i moja szkoła na nowo:  Wykonanie zadań 1–5, s. 27.
  • Zagraj w grę:

  • Zeszyt ćwiczeń Ja i moja szkoła na nowo.Wykonanie zadań 1, 2 s. 26

2 komentarze:

  1. Brak maila do przesylania prac plastycznych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy Rodzice znają mój mail, można też przesłać mi fotkę Librusem lub przez mail klasowy

      Usuń